رییس کل جدید دادگستری آذربایجان‌شرقی معرفی شد

«موسی خلیل اللهی» به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان آذربایجان‌شرقی معرفی و از خدمات چهار ساله حجت الاسلام مظفری، تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی امروز(دوم تیر) با حضور معاون رییس قوه قضائیه و مسؤولان لشکری و کشوری در تبریز برگزار شد.

بنابر این گزارش، این مراسم با معارفه «موسی خلیل اللهی» دادستان سابق تبریز به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان همراه بود و از خدمات چهار ساله حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، رییس کل پیشین تشکیلات قضایی استان که اکنون به عنوان معاون رییس دستگاه قضائی و رییس شوراهای حل اختلاف کشور منصوب شده، قدردانی بعمل آمد.

خلیل اللهی در این مراسم با بیان این‌که به دنبال تعامل و همکاری نزدیک با دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی است، خاطرنشان کرد: خدمت بی منت به ارباب رجوع و تلاش برای حفظ عزت و کرامت کارکنان قضایی و اداری رااز رئوس برنامه های بنده است.

وی ادامه داد: تامین آزادی های شفاهی و امنیت و آرامش جامعه و البته برخورد قاطع با مظاهر فساد به ویژه مفاسد اقتصادی را جزو اولویت های خود قرار خواهم داد. همچنین حمایت از سرمایه گذاری های مشروع و سالم با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق تولید از دیگر اولویت های کاری بنده خواهد بود.

رییس کل جدید دادگستری استان بهره مندی از دانش همکاران قضائی و اداری، استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و متخصص، بهره مندی از تخصص و دانش مجامع دانشگاهی و علمی و کارشناسان مرکز مشاوره قوه قضائیه را مورد تأکید قرار داد و گفت: به دنبال ارتقای سطح رفاهی همکاران در استان نیز خواهم بود.

همچنین حجت الاسلام مظفری، رییس سابق دادگستری آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های چهار ساله خود پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار فقره پرونده در دیدارهای مردمی بررسی شد که از این تعداد ۶۴۵ فقره پرونده برای تعیین تکلیف نهایی به تهران ارسال شد.

وی از تلاش دادگستری استان برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این چهار سال تعداد ۲۰ واحد ورشکسته آذربایجان شرقی با حمایت دادگستری استان سامانددهی شد.

گفتنی است، خلیل اللهی پیش از این به مدت ۱۰ سال دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی انجام وظیفه کرده و از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸ نیز به عنوان معاون دادستانی مرکز استان خدمت کرده است.

قاضی ویژه رسیدگی به جرایم مفاسد اقتصادی و قتل از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ و نیز قاضی ویژه جرایم مدیران و رییس دادگاه مطبوعات آذربایجان شرقی از دیگر سمت های رییس کل جدید دادگستری آذربایجان شرقی است.

کد خبر 813999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha