۱۸ مدرسه غیردولتی در شهرستان ابهر وجود دارد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر ۱۸مدرسه ابتدایی غیر دولتی در شهرستان ابهر، وظیفه آموزش بیش از دو هزارو ۴۰۰ دانش آموز را در سطح شهرستان ابهر برعهده دارند.

«اسماعیل افشاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به این که مدرسه کانون آموزش، تربیت، رشد و بالندگی دانش آموزان است، اظهار داشت: مشارکت عمومی در اداره مدارس بخصوص در قالب مدارس غیر دولتی در ارتقای سطح کیفی آموزش ها و کاهش تراکم کلاس ها موثر است.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مدارس غیر دولتی و موسسان این مدارس به عنوان بازوان و حامیان آموزش و پرورش گفت: کلیه عوامل اجرایی و آموزگاران مدارس غیر دولتی باید در راستای اجرای عدالت آموزشی نسبت به پیاده سازی برنامه های حوزه آموزش ابتدایی در سطح مدارس اهتمام نمایند.

 

وی با اشاره به این که برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای آزاد شاغل در مدارس ابتدایی غیر دولتی ابهر انجام شده است از برگزاری دوره های ارزشیابی کیفی و توصیفی، طراحی آموزشی،روانشاسی رشد، مهارت های تدریس و بررسی کتب درسی کلیه پایه ها از ابتدای مرداد ماه خبر داد.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر مهمترین سرمایه مدارس غیر دولتی را رضایتمندی اولیا و دانش آموزان عنوان کرد و افزود:  18مدرسه غیر دولتی ابتدایی در شهرستان ابهر، وظیفه آموزش بیش از دو هزارو 400 دانش آموز را در سطح شهرستان ابهر برعهده دارند.

کد خبر 814510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha