مذاکره با آمریکا سرانجامی جز ذلت ندارد

آیت الله خاتمی گفت: تنها نسخه شفابخش در مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی، مقاومت و ایستادگی است، نه مذاکره و برجامی که سرانجامی جز ذلت ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت الله «سیداحمد خاتمی» شب گذشته(۵ مرداد) در گردهمایی بصیرت ییشکسوتان و کارکنان سپاه عاشورا که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، به تشریح عوامل عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: خدایی بودن، نباختن روحیه، توانایی و توانمندی، شکست ناپذیری و مقاوم و نستوه بودن پتج ویژگی نیروهای مسلح در تراز انقلاب اسلامی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر امروز ایران اسلامی توانست آمریکا را با ساقط کردن پهبادش و انگلیس را با توقیف کشتیاش در سرتاسر جهان بی حیثیت کند، به دلیل مقاومت در برابر ظالمان و قتدا انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر در نظام ما نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران از محبوبیت خاصی برخوردار است، به این دلیل است که نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و فراتر از آن نماد اقتدار جهان اسلام و تشیع است.

آیت الله خاتمی سپاه پاسداران را محبوب دل‌ها و مولود انقلاب و امید اسلام معرفی کرد و گفت: سپاه در تمامی عرصه ها و جبهه ها حضور چشمگیری دارد چه در دوران دفاع مقدس، چه در فرو نشاندن فتنه سال 78 و 88 و چه در کمک رسانی در حوادث طبیعی که دوشادوش نیروهای مسلح خوش درخشید.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مذاکره با استکبار عاقبتی جز ذلت ندارد، افزود: تنها نسخه شفابخش در مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی، مقاومت و ایستادگی است، نه مذاکره و برجامی که سرانجامی جز ذلت ندارد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: ترامپ آرزوی حذف شعار مرگ بر آمریکای مردم بصیر و ولایتمدار ایران را با خودش به گور خواهد برد و این شعار باید در دفتر گینس ثبت شود، چراکه به یک شعار مقدس و بین المللی تبدیل شده است.

کد خبر 814925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha