رویکرد خصمانه امریکا موجب محبوبیت بیشتر سپاه شد

آیت الله خاتمی با اشاره به سرنگونی پهباد امریکایی گفت: متلاشی شدن پهباد امریکایی توسط سپاه ضربه حیثیتی سنگینی برای ایالات متحده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت الله «سیداحمد خاتمی» امروز(هشتم مرداد) در جمع آموزش یاران پادگان سیدالشهدا در آذرشهر با بیان این‌که دشمن برای متوقف کردن ایران اسلامی تمامی سناریوها را امتحان کرده است، اظهار داشت: امریکا در تمامی توطئه ها و سناریوها با شکست مواجه شده است و به اذعان خودشان به غیرگزینه نظامی چیزی برای تحریم و یا مقابله با ایران را ندارند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری شهادت طلبی، ولایتمداری، مقاومت و بصیرت را از اصلی ترین شاخصه سپاه دانست و گفت: شاخص های معنویت، مقاومت، شهادت طلبی، اقتدار و ولایت مداری سپاه باعث هراس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به خاطر همین شاخصها دشمن قدرت و توان رویارویی با ایران را ندارد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: دیوانه آمریکایی نیروی مجاهد و انقلابی سپاه را تحریم و تروریست اعلام می کند، هر چند که این رویکرد خصمانه امریکا موجب محبوبیت و اقتدار بیشتر سپاه منجر شد. 

وی با بیان اینکه بصیرت سپاه در توطئه ها و فضای غبارآلود چهل سال گذشته مثال زدنی است، افزود: دشمن در شبکه های ماهواره ای و فضای غبارآلود مجازی با ایجاد روحیه ناامیدی و جلوه دادن مسایل فرعی بجای مسائل اصلی، قصد بصیرت ربایی دارد و این سیاست و خط اصلی دشمن است، از این رو باید بصیرت و آگاهی خود را در برابر توطئه ها و سناریوهای مسموم دشمن بالا ببریم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی گفت: متلاشی شدن پهباد آمریکایی توسط سپاه ضربه حیثیتی سنگینی برای ایالات متحده بود و هرکسی که قصد تجاوز و جسارت به حریم ایران اسلامی را داشته باشد، ضربه و شکست سنگینی را متحمل می شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که دوران بزن در رو تمام شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت برخورداری از قدرت الهی و اقتدار سپاه، قدرت برتر جهانی را دارد و امنیت خلیج فارس نیز در اختیار ایران اسلامی است.

کد خبر 816215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha