استعدادیابی از دختران ۵ تا ۷ ساله علاقه مند به پینگ پنگ در قم

آزاده مهدوی با اشاره به پیشرفت بانوان در رشته پینگ پنگ قم گفت: استعدادیابی از دختران ۵ تا ۷ ساله هر سال انجام می شود.

«آزاده مهدوی» در حاشیه مسابقات تنیس روی میز جام رسانه گرامیداشت روز خبرنگار ویژه بانوان در گفت وگو با خبرگزاری شبستان در قم به بررسی وضع تنیس روی میز با بانوان استان پرداخت و گفت: تنیس روی میز بانوان در سال های گذشته درخشش چندانی نداشت اما در سال های اخیر شاهد رشد و پیشرفت خوبی در این رشته بوده و مقام های مختلفی کسب شده است.


نایب رئیس تنیس روی میز استان قم افزود: هم اکنون تنیس روی میز بانوان قم در رنک هشتم کشور قرار دارد و ما همه تلاش خود را برای ارتقای سطح تنیس روی میز قم انجام خواهیم داد.


وی درباره سالن های موجود در قم تصریح کرد: 5 سالن تنیس روی میز شهید محمدی، سالن خاتم، باشگاه سلامت، باشگاه شهید زین الدین و خانه تنیس روی میز در قم فعال هستند.


مهدوی از استعدادیابی در این رشته در قم خبر داد و اظهار داشت: برنامه هیأت تنیس روی میز بانوان بر روی استعدادیابی در سنین پایین متمرکز است و اکثر فعالان برجسته تنیس روی میز از سنین پایین آغاز بکار کرده اند زیرا در سن بالا نمی توان استعدادی در این رشته یافت.


وی ادامه داد: ما هر سال از علاقه مندان 5 تا 7 ساله استعدادیابی را زیر نظر مربیان مجرب انجام داده و ورزشکاران خوبی را روانه مسابقات می کنیم.


گفتنی است مسابقه تنیس روی میز اصحاب رسانه گرامیداشت روز خبرنگار ویژه بانوان، روز گذشته در سالن شهید رضا محمدی برگزار شد که طی آن «فاطمه عسگری» از خبرگزاری شبستان موفق به کسب مقام نخست شد.

کد خبر 818424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha