نخستین پرواز زایران ایرانی19 آبان درفرودگاه مهرآبادبه زمین می نشیند

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاههای کشور گفت: نخستین گروه ازحجاج ایرانی پنجشنبه 19 آبان با یک فروند هواپیمای بویینگ 747 متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر به میهن باز می گردند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاههای کشور گفت: هواپیمای نخستین گروه از حجاج ایرانی حدود ساعت 20 پنجشنبه 19 آبان در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین می نشیند.

سپاسی افزود: این گروه شامل بیش از 400 تن از حجاج ایرانی است که با یک فروند هواپیمای بویینگ 747 متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر به میهن باز می گردند.

وی تصریح کرد: به منظور سهولت در رفت و آمد مسافران، پلیس راهور از پنجشنبه همزمان با بازگشت نخستین گروه از حجاج به میهن، تمهیدات خاصی را در اطراف فرودگاه مهرآباد اعمال می کند.

سپاسی افزود: شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان عملیات بازگشت حجاج از جده و مدینه را تا یکشنبه سیزدهم آذر ادامه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: امسال حدود 97 هزار مسافر ایرانی با 274 پرواز از 17 فرودگاه به حج تمتع مشرف شدند که فرودگاه مهرآباد با 86 پرواز و 34500 زائر بیشترین و فرودگاه بندرعباس با 2 پرواز و 691 زائر کمترین پرواز و زائر را داشته است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاههای کشور افزود: این پروازها شانزدهم مهر برابر با 10 ذی القعده از فرودگاههای مهرآباد تهران، اصفهان، کرمانشاه، اردبیل، گرگان، شیراز، ساری، بندرعباس، ارومیه، شیراز، مشهد، اهواز، بوشهر، زاهدان، رشت، کرمان و یزد آغاز شد و تا دهم آبان ادامه یافت.

 پایان پیام/

کد خبر 81876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha