مدیریت آب در کشور موضوعی متمرکز و منطقه ای است

پورمحمدی گفت: خط انتقال آبرسانی تبریز؛ برخلاف برخی برداشت های نادرست، جایگزین برای خط بتنی قدیمی انتقال آب به تبریز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» عصر امروز(۵ شهریور) در مراسم بهره‌برداری 81 کیلومتر خط انتقال پشتیبان طرح آبرسانی تبریز با بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های خدمت گذاری شناخته می شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مدیریت آب در کشور موضوعی متمرکز و منطقه ای است، خاطرنشان کرد: این موضوع ماهیت استانی و شهرستانی ندارد و این پروژه نیز برخلاف برخی برداشت های نادرست، خط جایگزین برای خط بتنی قدیمی انتقال آب به تبریز است و به عنوان پشتیبان احداث شده است. 

وی با بیان این‌که قرار است به واسطه این طرح ۶۵ درصد آب تبریز تأمین شود، گفت: نقش پدافندی این طرح نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد، در حقیقت اتمام طرح اطمینان خاطری برای تأمین آب تبریز خواهد بود.

پورمحمدی با تقدیر از تلاش جهادی و شبانه‌روزی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در احداث این پروژه مهم و استراتژیک گفت: جوانان نخبه و متخصص قرارگاه در تمامی عرصه هایی که ورود داشته اند، موفق بوده اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن افتتاح و بهره برداری رسمیاز 81 کیلومتر خط انتقال پشتیبان طرح آبرسانی تبریز؛ از تلاشگران و دست‌اندرکاران اجرای پروژه تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 825842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha