نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در تبریز گشایش یافت

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و خدمات ترانزیتی در تبریز گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و خدمات ترانزیتی از امروز(سه شنبه پنجم شهریور) تا جمعه هفته جاری در سالن های پروین اعتصامی و شهریار محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، البرز، یزد، زنجان و مازندران و نمایندگان کشورهای ترکیه، آلمان، لهستان، چین، کره جنوبی، تایوان و ژاپن  در این نمایشگاه شرکت دارند.

بنابر این گزارش، در این نمایشگاه انواع قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین، دستگاه های تعمیرگاهی و دیاگ، انواع روغن موتور، فیلتر، چراغ خودرو، باتری، پیستون، سیستم های برقی و ایمنی خودرو، چسب، رادیاتور اتومبیل، ردیاب و انواع فولادهای الیاژی به نمایش گذشته شده است.

عموم مردم و متخصصان علاقه مند به صنعت خودرو و حمل و نقل برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل برگزاری این نمایشگاه مراجعه کنند

کد خبر 825798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha