ابعاد جغرافیایی انقلاب اسلامی در حال گسترش است

سردار فدوی گفت: به اعتراف دشمنان، عظمت انقلاب اسلامی هر روز بیشتر شده و ابعاد جغرافیایی انقلاب در حال گسترش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار سرتیپ «علی فدوی» امروز(ششم شهریور) در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در تبریز، اظهار داشت: به اعتراف دشمنان، عظمت انقلاب اسلامی هر روز بیشتر شده و ابعاد جغرافیایی انقلاب در حال گسترش است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر بهره‌مندی از فرصت‌های موجود برای تعالی، پیشرفت و اقتدار کشور خاطرنشان کرد: باید در مسیر قرآن و اهل بیت گام بردایم، چراکه رمز پیروزی نیز همین است.

وی با بیان این‌که تاریخ اثبات کرده؛ مسلما دلدادگان به شهدا، همه چیز را خواهند داشت. تصریح کرد: شور جوانی را به حداکثر شکل ممکن داشته باشید. به تکالیف الهی عمل کنید در این صورت پیروزی نهایی با شما است.

فدوی خطاب به فرزندان پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شما فرزندان مردان پرصلابتی هستید که در شرایط سخت جنگ جلوه هایی را آفریدند که در تمام طول تاریخ همتایی ندارد.

وی ادامه داد: شادترین روزها و پر تحرک ترین لحظات و ابتکاری ترین کارهای عالم در جبهه ها رقمخورد و حرکتی رو به جلو شروع شد که همچنان ادامه دارد تا قوت و توان را به حداکثر برسانند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به این‌که شهدا الگویی تمام عیار برای جوانان و نوجوانان هستند، خاطرنشان کرد: این الگوها به عنوان پشتوانه‌ای عظیم می توانند به ما کمک کنند تا بیش از پدران و برادران خود، افتخار آفرین باشید.

گفتنی است، سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر سپاه پاسداران از امروز(چهارشنبه ششم شهریور) در تبریز آغاز شد و تا ظهر جمعه ادامه دارد.

کد خبر 826215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha