دشمنان چشم دیدن  اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را ندارند

وحدتی با بیان این‌که دشمنان چشم دیدن موفقیت، اقتدار، پیشرفت و خودکفایی ایران اسلامی را ندارند، گفت: امروز چشم امید مستضعفان جهان به ایران دوخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد وحدتی هلان» عصر امروز(۵ شهریور) در آئین آغاز بهره برداری از ۸۱ کیلومتر از خط انتقال پشتیبان آبرسانی تبریز اظهار داشت: شعار انقلاب اسلامی؛ خودکفایی و استقلال در عرصه های مختلف بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال عدم تحقق این شعار مهم بودند، اما تاریخ ثابت کرد که هر گاه مردم پای کار بوده اند و نگرش جهادی حاکم بوده است، موفق شده ایم.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که دشمنان چشم دیدن موفقیت، اقتدار، پیشرفت و خودکفایی ایران اسلامی را ندارند، گفت: امروز چشم امید مستضعفان جهان به ایران دوخته شده است.

همچنین فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی، موفقیت های حاصل شده در مدیریت آب در کشور را کارنامه ای موفق و برجسته برای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: زحمات بی شائبه و جهادی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای پروژه های عمرانی، نشان از وجود تفکر اعتقادی در فعالیت های سازندگی دارد.

سردار «عابدین خرم» تامین نیازهای آبی را مهمترین خدمت دولت دانست و افزود: افزایش ۱۰ برابری تعداد سدها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به دست باکفایت فرزندان این سرزمین، مایه آرامش و افتخار است.

وی با انتقاد از مشکلات فرهنگی موجود در خصوص مصرف آب تصریح کرد: الگوی مصرف آب در کشور همچنان اسراف گونه است، نیازمند اصلاح فرهنگ غلط رایج در جامعه هستیم.

 

کد خبر 825845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha