شهدا دانش‌آموخته مکتب امام حسین هستند

سردار پورجمشیدیان با بیان این‌که شهدا دانش‌آموخته مکتب امام حسین(ع) هستند، گفت: برگزاری یادواره های شهدا زنده نگه داشتن مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» عصر امروز(۱۶ شهریور) در یازدهمین یادواره ۷۲ شهید منطقه شنب غازان تبریز اظهار داشت: فرهنگ و مکتب نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) همواره مورد تاخت و تاز سلطه‌گران عالم بوده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این مسیر پرافختار به دلیل این‌که از همان آغاز یک حرکت توفنده و سیل آسا علیه زور و تزویر بوده است؛ مورد تهاجم و نفرت دنیای استکبار قرار گرفته است.

سردار پورجمشیدیان، ادامه داد: با توجه به اینکه حاکمان جور در ادوار مختلف؛ فرهنگ ظلم ستیزی را در عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌دیدند؛ همواره به مقابله با عزاداری برای امام حسین(ع) می پرداختند.

وی افزود: شیعیان واقعی اهل بیت در طول سالیان متمادی متحمل زنج‌های فراوانی شدند تا توانستند فرهنگ عاشورا و ایثار و فداکاری ائمه معصومان را سینه به سینه به نسل های بعدی انتقال دهند و امروز دست ما رسیده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: نهضت عاشورا برای ما به امانت رسیده و به سختی زنده نگه داشته شده است، این بزرگترین معجزه نهضت حسینی است که پس از ۱۴۰۰ سال خدشه‌دار نشده است.

سردار پورجمشیدیان با بیان این‌که شهدا دانش‌آموخته مکتب امام حسین(ع) هستند، افزود: با برگزاری یادواره شهدا می توان بخش کوچکی از حق شهدا را ادا کرد؛ در حقیقت برگزاری یادواره های شهدا زنده نگه داشتن مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی است.

کد خبر 830007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha