نیازمند تربیت نیروهای انقلابی و فعال رسانه‌ای هستیم

صفری با تأکید بر این‌که نیازمند تربیت نیروهای انقلابی و فعال رسانه‌ای در طراز انقلاب اسلامی هستیم، گفت: رسانه‌های ارزشی و انقلابی در طول دو سال گذشته عملکرد خوبی داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی صفری» شب گذشته(۲۳ شهریور) در مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: رهبری در دیدارهای مختلف همواره بر مسأله تشکیل جبهه رسانه مقابل دشمن تأکید داشته اند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با دشمنی که زیرساخت های گسترده رسانه ای و هوشمند داراست، روبه‌رو هستیم که باید با سرمایه اندک در حوزه مظلوم فرهنگی مقابل آنها ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ظرفیت و اعتبارات حوزه فرهنگی ایران با رسانه‌های دشمن را قیاس کنیم؛ می‌توان به دوران تا بن دندان مجهز بعثی‌ها در مقابل با رزمندگان ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد.

صفری تاکید کرد: در دو سال اخیر زیر شدیدترین فشارهای روانی عملیاتی دشمن هستیم تا شاید دشمن بتواند از داخل نظام را استحاله کند، تا جایی که وزیر امور خارجه آمریکا با اراجیف خود مدعی شد که ایران جشن چهل سالگی پیروزی خود را نخواهد دید.

وی با اشاره به این‌که دشمن تلاش می‌کرد تا با فشارهای خود یک ناامنی مدنی در کشور ایجاد کرده و یک انقلاب رنگین ایجاد کند، گفت: یکی از دلایلی که باعث شد تا آنها به اهداف خود نرسند؛ کارکرد مجموعه رسانه‌های ذیل انقلاب بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که رسانه‌های ارزشی و انقلابی در طول دو سال گذشته عملکرد خوبی داشته اند، تصریح کرد: انعکاس اخبار ساقط شدن پهپاد آمریکایی توسط یک سیستم کاملا ایرانی جواب کوبنده‌ای به دشمنان بود.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که کارکرد حقیقی بسیج رسانه؛ توجه به منافع ملی است، خاطرنشان کرد: حفظ نظام اسلامی، ولایت‌مداری و انقلاب خط قرمز بوده و هر کسی آن را قبول کند، خودی‌ است.

صفری با تأکید بر این‌که نیازمند تربیت نیروهای انقلابی و فعال رسانه‌ای در طراز انقلاب اسلامی هستیم، گفت: روزنامه‌نگاری چند رسانه‌ای و سایبری از جمله موضوعات اساسی است که بسیج رسانه می تواند آن را تحقق بخشد.

کد خبر 831980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha