رژیم بعث عراق نماینده شرق و غرب علیه انقلاب اسلامی بود

آل‌هاشم گفت: به گواه تاریخ شرق و غرب با تجهیزات جنگی و اعراب مرتجع منطقه با پول های نفتی از رژیم بعث عراق حمایت می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» ‌عصر امروز(پنجم مهر) در یادواره شهدای ورزشکار و غواص لشکر ۳۱ عاشورا اظهار داشت: باید نسل جدید بدانند که شهدا چه خدماتی کرده و با کمترین تجهیزات در مقابل چه کسانی ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی افزود: رژیم بعثی عراق نماینده شرق و غرب علیه انقلاب اسلامی ایران بود که به گواه تاریخ شرق و غرب با تجهیزات جنگی و اعراب مرتجع منطقه با پول های نفتی از آن دیکتاور و متجاوز حمایت می کردند.

وی ادامه داد: دشمنان باور نداشتند که انقلاب ایران به پیروزی برسد، از این رو هر روز توطئه‌ای علیه کشورمان ایجاد کرده و مانعی بر سر راه انقلاب ساختند که در نهایت بعد از ۱۹ ماه توطئه و فتنه علیه انقلاب، جنگی را علیه ایران آغاز کردند که در نهایت خود شکست خوردند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: صدام، قرارداد الجزایر را مقابل دوربین های تلویزیونی پاره کرد و اذعان کرد؛ سه روز دیگر در خوزستان و یک هفته دیگر در تهران مصاحبه خواهم کرد، حتی استاندار و شهردار برای شهرهای ما تعیین کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نخستین هدف دشمنان را براندازی نظام و انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دومین هدف دشمن، تجزیه کشور و سومین هدف تسلط بر نفت منطقه بود.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه نام شهدا را در برخی شهرهای کشور به آرامی حذف می کنند، اما رهبر انقلاب به عنوان فصل الخطاب در پیامی تاکید کردند که نام شهدا زینت بخش شهرها و محلات ما خواهد بوده و جوانان و نوجوانان ما باید این بزرگمردان را الگو قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: اکنون ترویج فرهنگ پیاده روی اربعین، ترویج اسلام و نشانه قدرت و عظمت اسلام است و به برکت خون شهداست که این عزت و اقتدار و امنیت را داریم و نباید آنها را فراموش کنیم.

کد خبر 836895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha