اسکان ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر اربعین در موکب‌های ایرانی

رئیس کمیته اسکان، تغذیه و کمک‌های مردمی راهپیمایی اربعین گفت: امسال تعداد اسکان زائران از ۸۰۰ هزار نفر در سال گذشته به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نشست خادمان راهپیمایی اربعین امروز(۱۲ مهر) با حضور اقشار مختلف مردم و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی؛ در مسجد صاحب الامر تبریز برگزار شد.

رئیس کمیته اسکان، تغذیه و کمک‌های مردمی راهپیمایی اربعین در این نشست گفت: حسینیه آذربایجانی‌ها در کربلا یکی از اولین حسینیه‌های ایرانی بود که احیا و فعال شد و از بهترین حسینیه های کربلاست که پرچم آذربایجان را در کربلا افراشته است.

سردار حسن پلارک ادامه داد: کارهای با عظمتی در کربلا و نجف صورت گرفته و ان شاءالله توسعه پیدا می‌کند تا به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت کنیم.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌، موکب‌ها از ۲ هزار و ۸۰ موکب در سال گذشته به ۲ هزار و ۸۰۰ موکب در سال جاری رسیده که به لحاظ کمّی و کیفی رشد داشته‌ است.

پلارک همچنین در مورد اسکان زائران اباعبدالله الحسین(ع) بیان کرد: امسال تعداد اسکان زائران از ۸۰۰ هزار نفر در سال گذشته به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسیده است و امروز تمهیدات و ملزومات فراهم شده است.

 

 

کد خبر 839580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha