برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی تداوم داشته باشد

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تقدیر از اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، خواستار تداوم روند کنونی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با تأکید بر ضرورت تدوام مبارزه جدی و قاطعانه با مفسدان اقتصادی اظهار داشت: این اقدام قوه قضائیه را ارج می‌نهیم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که دشمنان با ترویج فساد اقتصادی در رسانه های وابسته به خود درصددناامید کردن مردم نسبت به نظام هستند، خاطرنشان کرد: تداوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، منجر به شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم می شود

وی با تأکید بر این‌که تداوم مبارزه جدی و قاطعانه با مفسدان اقتصادی منجر به جلب اعتماد مردم نسبت به نظام می شود، افزود: رئیس قوه قضائیه با تاکید مجدد بر مبارزه قاطع با فساد، اعلام کرده؛ دست کسانی که به‌ بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند، نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم.

خطیب نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  عملیات یمن علیه تجاوزات سعودی با نام "نصر من الله" توسط کمیته‌های مقاومت جنبش انصارالله و ارتش یمن گفت: این عملیات از ابتدای تجاوز سعودی در پنج سال گذشته، بزرگترین عملیات کمین و گام به گام علیه سعودی‌ها بود.

وی با بیان اینکه یمنی‌ها با انجاک پاتک نظامی زمینی علیه نیروهای متجاوز؛ ۲ هزار سعودی را اسیر کرده و سه تیپ کامل عربستان را منهدم کردند، افزود: سخنگوی نیروهای مسلح یمن، این عملیات را بزرگترین عملیات زمینی از زمان شروع جنگ یمن در فروردین ۹۴ دانسته است.  

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به تلاش مقامات آمریکایی برای ملاقات با رییس جمهور کشورمان در جریان سفر به نیویورک اظهار داشت: تلاش ناکام آمریکا برای ایجاد و القای حالتی حتی نمادین از شکست ایران، نشان از استیصال آنان است.

وی افزود: آنها برای وادار کردن رئیس جمهور به ملاقات به التماس افتاده بودند و حتی رفقای اروپایی خود را به کمک خواستند؛ اما نتوانستند و تا این ساعت فشار حداکثری آنها شکست‌خورده است. 

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خاطرنشان کرد: بنابر فرمایش رهبر فرزانه انقلاب نباید از دشمن هر اندازه هم که قوی باشد، ترسید همچنین نباید دشمن را هرقدر هم کوچک باشد، نادیده گرفت. 

وی به بخش دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با موضوعات بین‌المللی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که اگر به تحولات منطقه و جهان با دقت نگریسته شود، متوجه می‌شویم که دشمنان هر چه بیشتر هزینه می‌کنند، بیشتر ضرر می‌کنند.  

آل‌هاشم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به هزینه‌های دشمن به ویژه آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه اشاره کرده و فرمودند که آنها با هزینه گزاف داعش را به وجود آورده و حمایت مختلف اعم از تسهیلاتی و مالی کردند ولی با همت جوانان سوریه  عراق و مدافعان حرم، داعش از بین رفته است ولی آنها به دروغ می‌گویند که ما داعش را نابود کردیم.  

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب سیاست فشار حداکثری آمریکا را یک شکست خورده و بی‌فرجام دانسته‌اند، تصریح کرد: آنها خیال می‌کردند که با تمرکز بر فشار حداکثری در زمینه اقتصادی می‌توانند ایران را به زانو در بیاورند ولی خودشان دچار زحمت و مشکل شدند.  

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه تبریز؛ با اشاره به به دیدار خود با سفیر جمهوری آذربایجان اظهار داشت: بنیاد حسین‌اُف در این دیدار اعلام کرد که امسال حدود ۱۹ هزار نفر از جمهوری آذربایجان در مراسم اربعین شرکت خواهند کرد. 

کد خبر 839576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha