ایران اسلامی قدرتی قابل اتکا و بانفوذ در منطقه است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: هم اکنون ایران اسلامی، قدرتی قابل اتکا و بانفوذ در منطقه و تاثیرگذار در تحولات جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی» امروز(۱۴ مهر) در جمع فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان مراغه اظهار داشت: اقتدار روزافزون نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی به برکت خون شهدا و مرهون مجاهدت مردم و مسؤولان است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: التماس دولت آمریکا برای دیدار با رییس جمهوری در حاشیه اجلاس سازمان ملل نشات گرفته از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر امروز غربیها اصرار به گرفتن عکس و دیدار چند دقیقه ای با مقامات جمهوری اسلامی دارند، همه به برکت ایستادگی ملت و مسؤولان در برابر تهدیدها و تحریم هاست.

امام جمعه مراغه ادامه داد: هم اکنون کشورمان، قدرتی قابل اتکا و بانفوذ در منطقه و تاثیرگذار در تحولات جهانی دارد که این امر با تدبیر و رهنمودهای داهیانه فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی خاطرنشان کرد: اقتدار کنونی کشورمان به واسطه خون شهدا و مجاهدت های نیروهای مسلح در صیانت از میهن و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

کد خبر 840205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha