قوه قضاییه در مورد طرح هر مسجد یک حقوقدان شفاف سازی کند

فرهنگی با بیان اینکه انجام هر امری که به آگاهی بخشی مردم منجر شود، پسندیده است، گفت: قوه قضاییه در مورد هر مسجد یک حقوقدان شفاف سازی کند.

«محمد حسین فرهنگی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: انجام هرگونه فعالیت برای آگاهی بخشی به مردم در مورد حقوق شان در جامعه امری پسندیده است و اگر این کار در مساجد انجام شود، قطعا تاثیرگذاری اش بیشتر خواهد بود و زودتر به نتیجه می رسد.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته هنوز قوه قضاییه در مورد ابعاد این طرح توضیحی به ما نداده است. به هر حال آقایان باید توضیح دهند که جایگاه این طرح چیست؟ آیا قرار است داوطلبانه این کار انجام شود یا نه؟ در واقع ابهامات باید در این زمینه برطرف شود.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما در محله های مختلف در شهرها و استان های کشور مساجد زیادی داریم و تعداد حقوقدان ها  بسیار کم و محدود است. بر فرض مثال ممکن است در شهری بیش از 100 مسجد وجود داشته باشد اما تعداد حقوقدان های ساکن آن شهر یا محله شش یا هفت نفر بیشتر نباشد و اگر قرار باشد در هر مسجد یک حقوقدان مشاوره های حقوقی ارایه دهد پس برای سایر مساجد حقوقدان کم داریم.

 

وی تصریح کرد: ما از قوه قضاییه می خواهیم در مورد این طرح شفاف سازی کند و بعد راحت تر می توانیم در مورد آن نظر دهیم./

 

 

 

کد خبر 839717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha