حمایت از تولید داخلی مهم‌ترین مؤلفه‌ اقتصاد مقاومتی است

آل‌هاشم گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشور یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۱۴ مهر) در جریان بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات بومی و مشاغل جوانان آذربایجان شرقی که در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برپا شده است، اظهار داشت: اعتماد به تولیدکننده ایرانی منجر به ارتقای کیفی کالای ایرانی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با قدردانی از متولیان برگزاری نمایشگاه تولیدات بومی؛ بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد و افزود: نیازمند حمایت از تولید ایرانی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان هستیم.

وی ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشور یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است و اقدامات حمایتی از تولیدات داخلی زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم می کند.

آل‌هاشم با بیان این‌که حمایت از کالای ایرانی منجر به رونق کارگاه های تولیدی کشور می‌شود، افزود: خرید تولید و محصول ایرانی عامل اصلی در مقابله با تعطیلی کارگاه های تولید داخلی خواهد بود.

گفتنی است، نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات بومی و مشاغل جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور ۳۰ شرکت از واحدهای صنعتی نمونه استانی اعم از واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان گشایش یافته است.

این نمایشگاه به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان بسیج کارگری، اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و بنیاد خیریه مصلای حضرت امام خمینی(ره) تا ۱۹ مهرماه در محوطه مصلای تبریز برپاست.

کد خبر 840217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha