برگزیدگان سی و چهارمین تور دوچرخه سواری آذربایجان معرفی شدند

سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان عصر امروز در تبریز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان عصر امروز(۱۴ مهر) در تبریز به پایان رسید که در نهایت «توماس جوزف» بلژیکی فاتح مرحله پایانی تور شد.

بنابر این گزارش، مقام اول این مرحله را توماس جوزف از تیم تارتلتو آیزروکس بلژیک به دست آورد. محمد گنج خانلو از تیم سپاهان اصفهان مقام دوم و یوسف رجیج یو از تیم ترانگانو مالزی مقام سوم را به دست آورد.

همچنین در این مرحله 68 رکابزن از 14 تیم داخلی و خارجی حضور داشتند و مسافت 188 کیلومتری سرعین - تبریز را رکاب زدند. پیراهن طلایی این مرحله به «سانوا نوویکوف» از روسیه  پیراهن سبز به محمد گنج خانلو از تیم سپاهان، پیراهن کوهستان (قرمز با دایره های سفید) به حمید پور هاشمی از تیم ملی ایران و در نهایت پیراهن سفید به ساوا نوویکوف از روسیه رسید.

بر این اساس، دو خط کوهستان در کیلومترهای 32 دارای 15 امتیاز و کیلومتر 155.1 دارای حداکثر 10 امتیاز و همچنین 2 خط امتیازی در کیلومترهای 103 و 139 تعیین شده بود. شرکت کنندگان در این مسابقات مسافتی به طول 878 کیلومتر را در پنج مرحله با همدیگر رقابت کردند.

گفتنی است، سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور 80 رکابزن از 10 کشور در قالب 14 تیم از دهم تا چهاردهم مهر در استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار شد.
 

کد خبر 839953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha