فرهنگ ناب حسینی محدود در مرزهای جغرافیایی نشده است

حجت الاسلام شعبانی گفت: با وجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان فرهنگ ناب حسینی و زیارت اربعین از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام‌ «حسن شعبانی» امروز در جمع مسؤولان شورای هیأت‌های مذهبی استان که به مناسبت هماهنگی ویژه برنامه های سوگواری دهه پایانی ماه صفر برگزار شد، اظهار داشت: باید در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی برای ساماندهی برنامه‌های هیئات مذهبی برای 28 صفر در تبریز و مشهد مقدس گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: عده‌ای اصرار دارند تا از هیئات مذهبی برای رسیدن به اهداف خود و یا جناح خاص در مبحث انتخابات بهره گیرند که در این مقوله مسئولین هیأت‌ها حساس باشند و نباید اجازه ورود این‌گونه افراد را داد، چراکه ورود هیأت‌ها به این مسأله شایسته نیست و باید صیانت صورت گیرد.

وی با اشاره به وظایف هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص مقابله با بدعت‌ها و انحرافات افزود: مقابله با بدعت‌ها و انحرافات و حتی آسیب‌های اجتماعی وظیفه مهمی است که باید به‌صورت ایجابی برخورد شود و باکار فرهنگی و برنامه‌ریزی‌شده در جهت از بین بردن این‌گونه ناهنجاری‌ها باشیم و بدانید که با برخورد سلبی و حاکمیتی جواب نمی‌گیریم.

حجت الاسلام شعبانی در پایان سخنان خود با اشاره به سهم بزرگ هیأت های مذهبی در پیاده‌روی اربعین افزود: حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی و مردمی وظیفه همگانی است و با وجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان این فرهنگ ناب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: دشمنان اهل‌بیت(ع) طی سال‌های اخیر هر چه در توان داشتند برای ممانعت از حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی به کار گرفتند و در این راه از همه ابزارهای خود بهره جستند ولی به فضل خدا و امداد ائمه اطهار امسال شاهد افزایش زوار اربعین هستیم که این همان فرهنگ مقاومت و پایداری است.

کد خبر 842828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha