شکوفایی ذخایر تشیع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب است

حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی شکوفا کردن ذخایر و ظرفیت های تشیّع است که مسأله پیاده روی اربعین نمونه بارز آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن کاملی فر» عصر امروز(۲۲ مهر) در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین چهلمین سالگرد شهادت شهید محراب، آیت الله قاضی طباطبایی گفت:

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی شکوفا کردن ذخایر و ظرفیت های تشیّع است که مسأله پیاده روی اربعین نمونه بارز آن است و در تاریخ، زیارت اربعین به این حد باعظمت نبودچون باهزینه بسیار کم برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تاریخ معاصر کشور سرشار از اتفاقات مهم در ۱۳ آبان است، افزود: مهمترین آنها تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام بود و بنیانگذار جمهوری اسلامی از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند و باید این روز هر ساله عزیز نگه داشته شود.

کاملی فر ادامه داد: تا کنون از ظرفیت بسیاری از مجموعه ها در این مناسبت های ملی استفاده نشده است، از این رو باید ظرفیت های هنری سازمان ها به کار بیاید و حتی از توانمندی های بسیج و سپاه نیز برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم استفاده شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه مقرر شد مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله شهید قاضی طباطبایی 12 آبان از ساعت 10 تا 12 ظهر در مسجد مقبره تبریز برگزار شود.

کد خبر 843434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha