یادواره شهدای ارسباران برگزار می‌شود

یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران (اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند و خداآفرین) ۲۶ آبان‌ در شهرستان کلیبر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت‌الاسلام «سیدحسن موسوی» عصر امروز(۲۳مهر) در جلسه هماهنگی یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران، اظهار داشت: یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران (اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند و خداآفرین) بیست و ششم آبان‌ ماه در شهرستان کلیبر برگزار خواهد شد.

امام جمعه کلیبر با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی برای مردم و مسؤولان برای مرور وصیت نامه های شهدا است.

وی ادامه داد: وصیت‌نامه شهدا، کارخانه انسان‌سازی و دانشگاه عظیم است، اگر بتوانیم از وصیت‌نامه شهدا و زندگی نامه آن‌ها نسل امروز را غنی کنیم مستحکم‌ترین سنگر دفاعی را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بنانهاده‌ایم.

موسوی افزود: برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند و خدا آفرین، حرکتی فرهنگی و شایسته است که در تحکیم وحدت مردم منطقه ارسباران اثرگذار بوده است.

امام جمعه کلیبر خاطرنشان کرد: حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و رشادت‌های این دوران و پیام شهدا والامقام به نسل‌های جوان جامعه امری ضروری است.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و تقویت غرور ملی جوانان و نوجوانان از نیازهای اساسی کشور در شرایط فعلی است.

 

کد خبر 843807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha