تشکیل جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت نهم دی در اراک

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت نهم دی، امروز (8دی) در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این جلسه به ارایه گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده در هفته بصیرت و نهم دی در سطح استان پرداخت.

 

حجت الاسلام عباس هاشمی افزود: حضور میلیونی مردم مسلمان در تظاهرات نهم دی سال گذشته در واکنش به حرمت شکنی عاشورا، حماسه ای بی نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب بود که بصیرت، ولایتمداری و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران را نشان داد.


وی اضافه کرد: طی هماهنگی به عمل آمده مراسم گرامیداشت نهم دی روز پنجشنبه در مساجد و مصلاهای سراسر استان همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی و قرائت دعای پرفیض کمیل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام هاشمی برگزاری مراسم شب شعر حماسه حضور با هدف پرداختن به اهمیت نقش رهبری، بصیرت افزایی و حضور آگاهانه مردم در حماسه نهم دی، برگزاری نشست های گفتمان دینی و به صدا در آمدن زنگ بصیرت در مدارس در صبح روز نهم دی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد.

 

لازم به ذکر است، نصب بنر و پلاکارد جهت اطلاع رسانی برگزاری مراسم، تخصیص 50 دستگاه اتوبوس به منظور حمل و نقل شرکت کنندگان، پخش تیزر تلویزیونی، کنترل ترافیکی، صدور بیانیه از سوی ادارات و دستگاه های دولتی و هماهنگی با نیروهای بسیج برای حضور منسجم در مراسم از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.


گفتنی است، این مراسم شامگاه پنجشنبه نهم دی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان اراک در مصلای بیت المقدس این شهر برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 8452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha