اعزام بیش از 10 هزار مبلغه در ماه محرم و صفر به مراکز مختلف

مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: همزمان با ماه محرم و صفر خواهران طلبه بنابر تقاضای مراکز مذهبی مختلف به ترویج فرهنگ عاشورا می پردازند.

حجت الاسلام سید محمود صانعی، مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به خبرنگار شبستان گفت: طبق برنامه سال های گذشته، همزمان با ماه محرم و صفر از طرف مرکز مدیریت حوزه های خواهران به مراکز آموزشی، دانشگاهی، حسینیه ها و تکایا مبلغان خواهر اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان براساس تقاضای متقاضیان به مراکز مختلف اعزام می شوند، افزود: محور بیداری اسلامی از مهمترین محورهای سخنان مبلغان در ماه محرم امسال است.

توزیع کتابچه بیداری اسلامی بین مبلغان

حجت الاسلام صانعی از تهیه کتابچه ای از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه با عنوان بیداری اسلامی خبر داد و گفت: این کتابچه در آستانه ماه محرم و صفر و با توجه به حاکمیت جریان بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان در اختیار مبلغین خواهر قرار می گیرد.

وی با اشاره به شرایط بانوان طلبه برای اعزام به مراکز مختلف افزود: بومی سازی امر تبلیغ یکی از راهکارهای حضور بانوان مبلغه در شهرستان های محل اقامتشان است از این رو خواهران مبلغه می توانند علاوه بر ایفای نقش خود در خانواده به امر تبلیغ در محل سکونت نیز بپردازند.

ارتقا مهارت افزایی بانوان مبلغ

مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: طلاب خواهر در دوره های آموزشی که به مناسبت ماه محرم و صفر برگزار می شود به منظور ارتقاء مهارت افزایی در امر تبلیغ شرکت می کنند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از اعزام خواهران مبلغه به مناطق مختلف کشور وجود ندارد اما به طور میانگین بیش از 10 هزار مبلغ برای اعزام و فعالیت تبلیغی آمادگی دارند.

پایان پیام/
 

کد خبر 84770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha