شهدای مدافع حرم را از رویش های انقلاب اسلامی است

آل هاشم شهدای مدافع حرم را از رویش های انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه دیدیم که شهدای مدافع حرم چگونه عاشقانه و داوطلبانه جان خود را تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در مراسم سالگرد شهادت وحید فرهنگی والا از شهدای مدافع حرم تبریز، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم از رویش های انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: همه دیدیم که شهدای مدافع حرم چگونه عاشقانه و داوطلبانه جان خود را تقدیم کردند و امروز در مقابل همه ما وظیفه داریم  دست به دست هم داده و نگذاریم این خون‌ها به هدر برود و دشمنان به هدفشان برسند. 

وی با انتقاد از برخی رفتارهای ناصحیح در میادین ورزشی گفت: روزی در میدان ورزش به مادر شهدا توهین می کنند و روزی در جای دیگر به خانواده معظم شهدا توهین می‌کنند از این رو باید دست در دست هم  نگذاریم دشمنان وحدت مسلمانان را از بین ببرند. 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که باید نیروهای مسلح همواره از آمادگی لازم برخوردار بوده و مردم روحیه فداکاری خود را حفظ کنند، اظهار کرد: تنها رمز موفقیت ایران اسلامی در تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری است و اگر این کار را بکنیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی امنیت را یکی از بزرگ ترین ثمره های تبعیت از مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: عزیزان انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده شماست از این رو باید به کسی رای دهید که در مسیر صحیح انقلاب باشد، ساده زیست و برای خدمت به مردم آماده شود و به آرمان‌های شهدا نیز وفادار باشد. 

امام جمعه تبریز یکی از راههای کمک به دین خدا را امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ما که به واسطه امام راحل و با هدایت‌های ایشان و با مقابله با طاغوت  به پیروزی رسید و اینگونه ایشان به دین خداوند کمک کردند.

وی ساخت مساجد، احداث راه و احداث بیمارستان را از راه های کمک به دین خدا عنوان کرد و افزود: هر فرد در راه خدا و دینش اموالش را خرج کند خدا به آن چندین برابر می افزاید. 

گفتنی است، شهید «وحید فرهنگی والا» متولد ۱۳۷۰ در شهر تبریز بود وی برای دفاع از حریم آل الله عازم سوریه شد و بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه در ۱۶ آبان ماه ۹۶ در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست

کد خبر 851359

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha