پروژه 90 واحدی مسکن مددجوئی کمیته امداد استان مرکزی افتتاح شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از افتتاح پروژه 90 واحدی مسکن مددجوئی کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان خبر داد.

مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: این پروژه مسکونی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر افتتاح شد.

 

وی با بیان اینکه اکثر پروژه های تکمیل شده حمایتی و مددجویی این استان در مناسبت های مذهبی و ملی مورد بهره برداری قرار گرفته است، افزود: این پروژه90 واحدی در زمینی به مساحت 10 هزار و 800 مترمربع و زیر بنای 4هزار و 950 متر ساخته می شود.


ولیئی هدف از انجام این پروژه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی را ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد عنوان کرد و اظهار داشت: هزینه انجام شده برای این پروژه 12 میلیارد و 375 میلیون ریال است که این میزان اعتبار از منابع بانکی، آورده مددجو و امداد تامین شده است.

 

وی در ادامه از بیمه شدن یک هزار و 134 نفر از مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد استان مرکزی طی شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: یکی از فعالیت های ارزشمند امداد کمک به تامین آتیه خانواده های تحت حمایت است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی خاطرنشان کرد: این نهاد همه مجریان طرح های اشتغال را که شرایط و ضوابط بیمه تامین اجتماعی داشته باشند مشمول بیمه تامین اجتماعی نموده و تمامی هزینه بیمه تامین اجتماعی مجریان از سوی کمیته امداد به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز می گردد.


وی استمرار پرداخت سرانه بیمه تامین اجتماعی مجریان طرح های اشتغال از طرف امداد را منوط به فعال بودن طرح ها عنوان و تصریح کرد: کسب درآمد پایدار و شرکت در کلاس های آموزشی و همکاری با ناظرین فنی طرح های اشتغال از دیگر شروط ادامه این همکاری است.
  

پایان پیام/
 

کد خبر 85352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha