بسیج مسئولان توسط عدم اعزام فرزندان‌شان به انگلستان برای مبارزه با این کشور

یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به قطع رابطه با انگلستان و با تأکید بر بسیج همگان برای مبارزه با انگلستان از مسئولان خواست با عدم اعزام فرزندان‌شان برای تحصیل به انگلستان به مبارزه با این کشور بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پرویز سروری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور چهارشنبه 8 آذر خود با اشاره به ربودن علیرضا عسگری معاون سابق وزیر دفاع کشورمان در خاک ترکیه گفت: رژیم صهیونیستی در ابتدا این ربایش را انکار کرد اما روز گذشته اعلام کرده است که وی در زندان خودکشی کرده است. اگر خبر کشته شدن وی صحت داشته باشد بدون شک رژیم صهیونیستی وی را در زیر شکنجه‌های وحشیانه به شهادت رسانده است.

وی با محکومیت این حرکت تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: مسئولیت جان وی با رژیم صهیونیستی است و دبیر کل سازمان ملل متحد باید با جدیت این موضوع را پی‌گیری کند.

سروری در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی تصریح کرد: 9 دی هماوردی بزرگ استکبار و انقلاب اسلامی بود و در این هماوردی بزرگ استکبار تمام ظرفیت‌ها و ترفندهای خود را به کار گرفت و برای چندمین بار پس از انقلاب جبهه گسترده ضد انقلاب را سازمان‌دهی و در مقابل انقلاب صف‌بندی کرد.

سروری ادامه داد: جبهه متشکل از آمریکایی‌ها، غربی‌ها، اسراییلی‌ها، سلطنت‌ها، منافقان، بهایی‌ها، گروه‌های الحادی چون فداییان ضد خلق و دموکرات‌ها و کومله‌ها و از طرف دیگر در جبهه داخلی تمام ظرفیت‌های آشکار و پنهان خود را که در 30 سال سرمایه‌گذاری و تربیت کرده بود در ویترین جبهه ضد انقلاب قرار داد.

سروری بیان کرد: مشارکتی‌ها، سازمان‌ مجاهدین انقلابی‌ها، مجمعی‌ها و بعضی از خواص هم که چشم‌های خود را به ویترین رنگارنگ ضد انقلاب بسته بودند و با سابقه انقلاب و ایثارگری در کنار دشمنان دیروز خود قرار گرفته بودند به راستی یک بار دیگر داستان دفاع مقدس شکل گرفته بود و 9 دی نشان داد ملت ما هر روز نسبت به تحقق آرمان‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی مصمم‌تر می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه 9 دی یک پالایش گسترده انقلابی بود تا رویش‌ها و ریزش‌های 30 ساله رخ کند، بیان کرد: 9 دی نقطه پایانی بر شعایر حاکمیت دوگانه بود و ثابت کرد ملت حاکمیت‌ را یکپارچه می‌بیند و مشروعیت و نقطه اوج و قله کمال آن را در تبعیت از ولایت‌فقیه می‌بیند.

سروری در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح قطع رابطه با انگلستان تصریح کرد: طرح قطع رابطه با انگلستان خبیث واکنش طبیعی ملت ایران به خباثت‌های بی‌شمار استعمار پیر انگلیس است.

وی تصریح کرد: امروزه به خوبی می‌توان دست این جرسومه فساد را در ترور دانشمندان هسته‌ای و مردم عزادار حسینی در چابهار مشاهده کرد.

وی ادامه داد: نقش غیرقابل انکار انگلیس و جاسوس‌خانه آن در تهران در فتنه 88 و رفتارهای دوگانه انگلیس در موضوعاتی چون تروریست، حق مسلم صلح‌آمیز هسته‌ای، حقوق بشر و همه حکایت از دشمنی تاریخی استعمار پیر با ملت بصیر و رشید ایران دارد و به همین دلیل مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به این رذالت‌ها و دشمنی‌ها پیشنهاد قطع رابطه سیاسی را بررسی و انشاءالله تصمیم قاطعی را اتخاذ خواهد کرد.

این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با انگلستان باید همه بسیج شوند و مسئولان با عدم اعزام فرزندان‌شان برای تحصیل به انگلستان، تجار و اقتصاددانان با کاهش روابط معاملات تجاری با این کشور، اصحاب فرهنگ و رسانه با کاهش مبادلات فرهنگی و نهایتا دولت با اقدام همه‌جانبه در تضعیف روابط و ایجاد فضاهای جایگزین برای از بین بردن فرصت‌های مختلف انگلستان در ایران به این جهاد عظیم مساعدت کنند.

پایان پیام/

کد خبر 8551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha