حکم اشتهاردی نشان داد به جای برخورد با علت‌ها با معلول‌ها برخورد می کنیم

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به حکم شلاق و زندان برای مدیرمسئول روزنامه ایران از سوی دادگاه گفت:علت اصلی این داستان‌ها آقای مهدی هاشمی است که دستگاه قضایی به جای محاکمه وی آقای اشتهاردی را که در واقع معلول این قضایاست، محاکمه می‌کند و برای وی شلاق و زندان تعیین می‌کند.

علی اصغر زارعی، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حکم دادگاه برای مدیرمسئول روزنامه ایران به خبرنگار شبستان گفت: آنچه را که مدیرمسئول روزنامه ایران منعکس کرده بود، نظر تشکل‌های دانشجویی در مورد مهدی هاشمی بود.

وی با بیان اینکه بحث تخلف‌های مهدی هاشمی موضوع امروز و دیروز نیست، اظهار کرد: بحث تخلف‌های مهدی هاشمی موضوعی است که سال‌هاست در کشور مطرح است و به نظر من با اهمال مسئولان مختلف قضایی کار جلوه خیلی بدتری نیز پیدا کرده است.

زارعی تصریح کرد: اگر ما یک مسئله‌ای را وقتی در سطح جامعه هم منتقل و منتشر می‌شود سریع‌تر به آن رسیدگی کنیم و پرونده شفاف شود این حتی به نفع کسی است که این اتهامات به او زده می‌شود.

وی بیان کرد: اقدام دستگاه قضایی ضمن اینکه هیئت منصفه دفاعیات آقای اشتهاردی پذیرفته ولی قاضی وی را متهم کرده است جای ایراد و ابهام دارد.

این نماینده تهران در خانه ملت با بیان اینکه حکم دادگاه برای اشتهاردی این را نشان می‌دهد که به جای برخورد با علت‌ها با معلول‌ها برخورد می‌کنیم، گفت: علت اصلی این داستان‌ها آقای مهدی هاشمی است که دستگاه قضایی به جای محاکمه وی آقای اشتهاردی را که در واقع معلول این قضایاست، محاکمه می‌کند و برای وی شلاق و زندان تعیین می‌کند.

وی تأکید کرد: اگر این رویه ادامه پیدا کند چه بسا امثال اشتهاردی از این به بعد هم زیاد مطرح شوند زیرا یک جوان دانشجو را ما نمی‌توانیم وادار کنیم که در مورد مسایلی که در سطح جامعه مطرح است، حرف نزند و اظهارنظر نکند.

زارعی تصریح کرد: اگر اینها منجر به محکومیت قضایی شود جای اشکال و ابهام دارد که امیدواریم قوه قضاییه برای برخورد با علت‌های اصلی برخی تخلفات در جامعه جدی‌تر عمل و برخورد کند.

پایان پیام/ 

کد خبر 9954

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد رضا ويسي IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام من عاشق انقلاب اسلامي امام روح خدا هستم. من معتقد به ولايت مطلقه فقيه هستم. رهبر من سيد علي الحسيني خامنه اي است. من از نسل مردم نه دي هستم. تقاضايم نه کف دارد نه سطح نه شرط من از انقلاب و نظام طلبي ندارم . خود را سرباز انقلاب ميدانم. مديون انقلابم. خدا را شکر باباي من .. نيست. نه سمتي دارد نه شهرتي نه مقامي نه پستي نه پولي. حالا که امثال آقاي اشتهاردي را محاکمه مي کنند تا درس عبرتي باشد براي فتنه گران تا بفهمند قاطعيت قضا را لطفا من را هم محاکمه کنيد تا نقشي در کور کردن چشم فتنه گران داشته باشم.