«اشتهاردی» از  اتهامات «مهدی هاشمی »تبرئه شد

کاوه اشتهاردی واقعیت‌های تکان‌دهنده‌ای پیرامون تخلفات اقتصادی و سیاسی مهدی هاشمی را با ارائه اسناد و ادله محکم مطرح کرد که نهایتا به تبرئه وی از تمام اتهامات منجر شد

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه رسیدگی به شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی از "کاوه اشتهاردی" مدیر مسئول روزنامه ایران صبح امروز  یکشنبه 12 دی برگزار شد که پس از بررسی‌ها، هیات منصفه رای به تبرئه اشتهاردی دادند.

کاوه اشتهاردی در این پرونده به دلیل انتشار خبر نامه سرگشاده 220 تشکل دانشجویی خطاب به دادستان کل کشور، به «افترا، نشر اکاذیب و انتساب بزه فساد اقتصادی به فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام» متهم شده است.

در این جلسه، کاوه اشتهاردی واقعیت‌های تکان‌دهنده‌ای پیرامون تخلفات اقتصادی و سیاسی مهدی هاشمی را با ارائه اسناد و ادله محکم مطرح کرد که نهایتا به تبرئه وی از تمام اتهامات منجر شد.

 بنا بر گزارش شبکه ایران"علی اکبر کسائیان" سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات با تایید این خبر، درباره رای این هیئت در موارد اتهاماتی از سوی مهدی هاشمی گفت: تمام اعضای هیئت منصفه به اتفاق آرادر دو مورد اتهامی افترا و نشر اکاذیب، آقای اشتهاردی را از اتهام ایراد شده از سوی مهدی هاشمی تبرئه کردند و او را مجرم ندانستند.

پایان پیام/

کد خبر 9423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha