محرومیت زدایی محور برنامه های گرامیداشت هفته بسیج است

سرهنگ سوری گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه های متنوع با رویکرد محرومیت زدایی در جامعه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ « مجید سوری» امروز(29 آبان) در جمع خبرنگاران، افزود: در طول هفته بسیج برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار داشت: امسال در هفته بسیج که با محوریت مردمی و تجدید بیعت با امام و رهبری و شهدا و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی برپا می شود.

 

وی بیان کرد: در طول هفته بسیج برنامه های چون اردوهای جهادی، نشست های روشنگری، افتتاح طرح های عمرانی و برنامه های محرومیت زدایی در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 

سرهنگ سوری با اشاره به برپایی اردوهای جهادی، ادامه داد: اردوهای جهادی در مناطق محروم و دور افتاده این شهرستان برگزار می شود.

 

وی گفت: بسیج به دنبال خدمت بی منت به مردم مخصوصا محرومان است زیرا بسیج از متن مردم بیرون آمده و بسیج مردم دار و مردم یار است.

 

 سرهنگ سوری با اشاره به طرح بسیج سازندگی در ساخت و ساخت مسکن برای محرومان، گفت: از ابتدای سال جاری ۷۰ واحد مسکونی برای محرومان در سطح شهرستان بازسازی و احداث شده است.

 

وی ادامه داد: مسکن خیرین در بروجرد با کمک خیرین و گروههای جهادی و با همکاری بسیج سازندگی احداث شده است.


سرهنگ سوری تهیه جهیزیه برای نوعروسان محروم را از دیگر برنامه های بسیج دانست و بیان کرد:  تاکنون ۵۹ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند با کمک خیرین تهیه و تحویل شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ادامه با تشریح برنامه هفته بسیج و تشریح برنامه های این هفته در بروجرد اضافه کرد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش پیاده روی خانوادگی در آغاز هفته بسیج و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های هفته بسیج است.



سرهنگ سوری افزود: افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی، همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان است.

کد خبر 856505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha