مازندران میزبان کنگره ملی امام سجاد(ع) شد

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: کنگره ملی حضرت سجاد (ع) آذر سال جاری در مازندران برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز ( 3 آذر) به خبرنگار شبستان گفت: به یاری خداوند متعال و با توسل به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت در اجرای برنامه های فرهنگی، این اداره کل کنگره ملی حضرت امام سجاد(ع) را همزمان با شهادت آن حضرت در 30 آذر برابر با بیست و پنجم محرم الحرام برگزار می کند.

 

این مسئول افزود: این کنگره با هدف آشنایی عموم مردم با ابعاد زندگانی حضرت امام سجاد(ع) و جلب و جذب محققان و پژوهشگران برای خلق آثار و پژوهش جدید مرتبط با محوریت و موضوعات فراخوان کنگره و استفاده بهینه از موقوفات مرتبط با ائمه معصومان (ع) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به تشکیل ستاد استانی و کمیته های مختلف این کنگره، اظهار کرد: در این کنگره کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته نظارت و ارزیابی و کمیته علمی فعال شدند.
 

مسئول فرهنگی اوقاف مازندران از همه پژوهشگران، محققان، نخبگان، دانشجویان و اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها، روحانیان و علما و علاقه مندان خواست تا با ارسال مقاله به دبیرخانه این کنگره واقع در اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران بتوانند نقش آن امام بزرگوار را در ابعاد مختلف زندگانی به مردم بشناسانند.

 

وی تصریح کرد: این کنگره ملی در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان بابلسر که از نوادگان آن امام بزرگوار است، برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 86170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha