اپلیکیشن ثبت نام اولیه داوطلبان  در سایت وزارت کشور/ ۷ هزار ۲۴۱ نفر ثبت نام قطعی

موسوی گفت: تا این لحظه ۷ هزار و ۴۲۱ نفر در ۵ روز ثبت نام شان قطعی شده از این تعدا ۸۲۱ نفر زن ، ۶ هزار و ۶۰۰ نفر مردم هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید اسماعیل موسوی  در جمع خبرنگاران در مورد اخرین امار ثبت نام کنندگان گفت: در ابتدا دو نکته را اعلام می کنم با توجه به اینکه در روزهای پایانی پیش بینی می شود با تعداد بیشتری از داوطلبان مواجه باشیم برای سهولت داوطلبان کمیته اطلاعات و فناوری اپیلیکشنی در سایت وزارت کشور بارگذاری کرده است تا بخشی از فرایند ثبت نام  و پرسش نامه در این بخش تکمیل شود تا در زمان مراجعه برای ثبت نام داوطلبان با زمان کمتری در صف انتظار مواجه باشند.

 

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: از داوطلبان خواهشمندیم در زمان ثبت نام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند زیرا در صورت نداشتن مدارک داوطلبان در زمان بیشتری برای ثبت نام در انتظار باقی می مانند.

 

وی گفت: داوطلبان اصل شناسنامه و اصل کارت ملی  و نظام وظیفه را به همراه داشته باشند. همچنین از فردا ثبت نام میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری به مدت یک هفته آغاز می شود ثبت نام از داوطلبان خبرگان رهبری در استانهای قم ، مشهد، بجنورد، تهران و شیراز ، انجام می شود.ثبت نام خبرگان در فرمانداری مرکز استانهای اعلام شده انجام می شود.

 

موسوی در مورد آمار ثبت نام شدگاان قطعی افزود: تا این لحظه 7 هزار و 421 نفر در 5 روز ثبت نام شان قطعی شده از این تعدا 821 نفر زن ، 6 هزار و 600 نفر مردم هستند.

 

وی اظهار کرد: 4 درصد از داوطلبان دارای سابقه نمایندگی در ادوار مجلس هستند ، 26 درصد ایثارگر ، 4 درصد تحصیلات حوزوی، 13 درصد مقطع دکتر، 78 درصد ارشد، و 5 درصد تحصیلات لیسانس و کمتر از ان هستند. نمایندگان ادوار، فرزندان شهدا و ایثارگر که دارای لیسانس هستند  یک پایه تحصیلی بالاتر محسوب می شوند.

 

وی در مورد امار بیشترین داوطلب در استانها گفت: تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و فارس بیشترین آمار داوطلبان را به ترتیب به خود اختصاص دادند.

کد خبر 863983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha