راه اندازی پردیس دانشگاهی هنر در منطقه آزاد اروند

طمیمیان از راه اندازی پردیس دانشگاهی هنر در این منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: به منظور امضای تفاهم نامه این رویداد هفته آینده با رئیس دانشگاه هنر تهران دیدار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «قدرت اله طمیمیان» در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری و توسعهد کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد اظهار کرد: در هفته  آینده با رئیس دانشگاه هنر تهران برای انعقاد تفاهم نامه ای در خصوص راه اندازی پردیس دانشگاهی هنر منطقه آزاد اروند دیدار خواهیم داشت.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به برگزاری موفق جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر و جشنواره استانی تئاتر اروند اشاره کرد و افزود: جشنواره ای نیز در حوزه مطبوعات با همکاری واحد روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ترتیب دادیم که امیدواریم در ماه جاری آیین اختتامیه آن برگزار شود.

 

وی از تشکیل شورای راهبردی گردشگری سلامت خبر داد و تصریح کرد: این رویداد به عنوان یک راهکار بسیار مهم و تاثیر گذار در رونق اقتصادی منطقه خواهد بود .

 

طمیمیان اذعان داشت: در خصوص توسعه و احیای صنایع دستی منطقه مطالعاتی انجام شده و در حال حاضر کمک هایی به صاحبان این صنایع برای حفظ آثارشان انجام می شود .

 

وی از تشکیل شورای فرهنگ عمومی این سازمان خبر داد و یاد آور شد: به منظور بالا بردن سطح فرهنگی عمومی و استانداردهای آن در جامعه به دنبال تشکیل شورای فرهنگ عمومی سازمان منطقه آزاد اروند هستیم .

 

کد خبر 864022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha