«فرجام» با گروه تئاتر بچه‌های مسجد زنجان

گروه تئاتر بچه‌های مسجد زنجان با پشتکار و علاقه، نمایشنامه «فرجام» را در مسجد آقامیرزا احمد تمرین می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، گروه تئاتر بچه‌های مسجد «آقا میرزا احمد» واقع در دباغها نمایشنامه «فرجام» را روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد تمرین می‌کنند.

 


نمایشنامه «فرجام» نوشته محمدباقر نباتی‌مقدم است و گروه سنی نوجوانان و جوانان تئاتر بچه‌های مسجد «آقا میرزا احمد» با سرپرستی و آموزش‌های مربی تئاتر؛ یعقوب حسنی، با پشتکار و علاقه در حال تمرین این نمایشنامه برای اجرا در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف در استان هستند. 

 


این نمایشنامه دارای مضمامین دینی و مذهبی است و داستان مردی را روایت می‌کند که واقعه عظیم عاشورا را بصورت شاهد زنده برای مردمان این زمان بازگو می کند...

 


گفتنی است؛ این گروه تئاتر در سال 97، اجرای نمایش «شبی که دلی شکست» به نویسندگی محمدباقر نباتی‌مقدم و کارگردانی یعقوب حسنی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌اند. 
لازم به یادآوری است، دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد زنجان، فعالیت خود را از سال 95 با رونمایی از ده عنوان نمایشنامه و افتتاح دفتر با گروه‌های سنی نوجوانان و جوانان، در مساجد مختلف سطح شهر آغاز کرده است تا به مدد این طرح آموزشی و هنری در جهت پرورش و حمایت از نوجوانان و جوانان مستعد و علاقمند به هنرهای نمایشی و تولید آثار ارزشمندِ متکی بر فرهنگ اسلامی و منطبق با نیازهای روز جامعه قدمی برداشته شود.

 


شایان ذکر است؛ دفتر گروه‌های تئاتر بچه‌های مسجد زنجان، در چندین گروه در قالب گروه‌های مختلف نمایشی، در مساجد سطح شهر در حال تمرین آثار نمایشی کوتاه در مضامین دینی و انقلابی هستند که در نهایت منجر به اجرا در مساجد و برنامه های مختلف فرهنگی هنری خواهد شد.

کد خبر 864197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha