مسابقات استانی قرآنی ناجا در تبریز آغاز شد

بیست و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با حضور یگان‌های مختلف در تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با آغاز بیست و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی 181 نفر از یگان ویژه، مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) و مرزبانی فرماندهی انتظامی استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بنابر این گزارش، شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در چهار رشته قرائت، ترتیل، مفاهیم و حفظ از همه شهرستان های استان حضور دارند که به مدت یک روز در مسجد شهید مدنی با هم رقابت می کنند.

حجت الاسلام فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم آغاز مسابقات اظهار داشت: رشد و شکوفایی کشور به برکت قرآن کریم به دست می آید، در حقیقت در سایه عمل به قرآن کریم در جامعه آرامش، امنیت و سلامتی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: به وعده های قرآن اعتقاد و اطمینان داشته باشید، چراکه دشمنان برای سرکوبی اسلام ائتلاف کردند و کمر به نابودی آن بستند، در حالی که وعده خدا بر نصرت اسلام و مسلمانان بود که در نهایت اسلام به پیروزی رسید و بر دشمنان چیره شد.

حجت الاسلام فقیه خاطرنشان کرد: در طول این چند دهه عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد بودیم که وعده های خداوند با وجود همه توطئه ها و اجماع های جهانی که به سوی کشور سرازیر شده است به استحکام رسیده است.

کد خبر 866795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha