کانون های مساجد مراغه مشارکت فعال در سامانه بچه‌های مسجد دارند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: سامانه بچه‌های مسجد طرحی ارزشمند و ابتکاری در شناسایی کانون های فعال در سراسر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «احمد دادرس فیاض» در نشست هماهنگی طرح ملی «فهما» (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران) که با حضور مدیران مسؤول کانون‌های مساجد این شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری همراه بود، اظهار داشت: سامانه بچه‌های مسجد طرحی ارزشمند و ابتکاری در شناسایی کانون های فعال در سراسر کشور است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ادامه داد: با اجرای این طرح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که به صورت فعال در طول سال فعالیت دارند، علاوه بر شناسایی، مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

فیاض با بیان این‌که کانون های مساجد مراغه مشارکت فعال در سامانه بچه‌های مسجد دارند، ادامه داد: این طرح ضمن ایجاد انگیزه و روحیه رقابت میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، خواهد توانست حمایت از کانون‌های خلاق و فعال را هدفمند و ساماندهی کند.

همچنین در این نشست حجج اسلام ثنایی و عنایتی؛ کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی ضمن ارایه مباحثی پیرامون سواد رسانه‌ای، به تشریح ابعاد مختلف سامانه بچه‌های مسجد و ثبت اطلاعات و فعالیت ها در این پورتال ملی پرداختند.

گفتنی است، در حال حاضر ۵۵ کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی در شهرستان مراغه فعالیت می‌کنند.

کد خبر 867761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha