مبارزه انقلاب اسلامی با دشمنان مبنای عقیدتی و مکتبی دارد

حجت الاسلام ثقفی گفت: مبارزه انقلاب اسلامی با دشمنان مبنای عقیدتی و مکتبی دارد، بنابراین امروز نیازمند رجوع به مکتب هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «علی ثقفی»‌ امروز(۲۱ آذر) در همایش تبیین معارف انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مصلای اعظم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: مکتب انقلاب اسلامی کانون‌ توجه و اندیشه آزادیخواهان جهان است.

مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی کشور با بیان این‌که دستاورد، افق و دورنمایی اهداف و جوانان چهار عظمت انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبری است، خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب؛ مشکلاتی نیز وجود دارد و هنوز نتوانستیم شاخصه‌های کامل دولت اسلامی را پیاده کنیم. 

وی با بیان این‌که برخی مشکلات منشاء درونی داشته و ربطی به دشمن ندارد، افزود: حرف‌هایی از قبیل اینکه «انقلاب به بن‌بست رسیده است، رسیدن به تمدن اسلامی یک رویاست، انقلاب دچار انفعال شده و برنامه‌ای برای آینده ندارد»؛ که از سوی برخی دشمنان شنیده می‌شود، حقیقی نیستند.

ثقفی ادامه داد: مبارزه انقلاب اسلامی با دشمنان مبنای عقیدتی و مکتبی دارد، بنابراین امروز نیازمند رجوع به مکتب هستیم و این امر جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، جنگ ما جنگ پابرهنگی علیه مرفهین بی‌درد بود. 

مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی ادامه داد: تاریخ نشان داده هر جا حاکمین مرفهین بی‌‌درد بوده، این جنگ ادامه دارد و مرز و جغرافیا نمی‌شناسد، زیرا هر جا پول و زور و خوشگذرانی وجود دارداین جنگ ادامه دارد. 

وی با تأکید بر این‌که همه ما انقلابیون، نخبگان و دلسوزان برای حل مشکلات و اهداف به تأخیر افتاده مسؤول هستیم، افزود: برای تشر و ترویج مکتب انقلاب اسلامی نیازمند همت مضاعف هستیم.

کد خبر 867083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha