مردم‌سالاری و التزام به شریعت دو پایه مهم انقلاب است

آل هاشم مردم‌سالاری و التزام به شریعت اسلامی را دو پایه مهم انقلاب دانست و گفت: اگر این دو پایه مهم انقلاب در جامعه به طور کامل اجرا شود هم آزادی فردی و هم آزادی ملی تامین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۲۱ آذر) در همایش تبیین معارف انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مصلای اعظم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شده است؛ یک اطلاعیه و یا پیام معمولی نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بیانیه گام دوم انقلاب خط مشیی، برای آینده کشورمان مبتنی بر مکتب اسلام است و افزود: حقیقت انقلاب اسلامی در بیانه گام دوم رهبر انقلاب، روشن شده است.

امام جمعه تبریز مردم سالاری و التزام به شریعت اسلامی را دو پایه مهم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: اگر این دو پایه مهم انقلاب در جامعه به طور کامل اجرا شود هم آزادی فردی و هم آزادی ملی تامین می شود.

وی با بیان این‌که حمایت از مظلومان و مستضعفان فلسفه اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی روحیه ظلم ستیز دارد و برای رهایی بخشیدن مظلومان از ظالمان تلاش می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم مکتب امام خمینی(ره) را مکتب انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب ما هم بر همین مکتب استوار بوده و خواهد بود.

کد خبر 867090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha