مشکلات اقتصادی به معنای بی‌توجهی به آرمان‌های انقلاب نیست

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: مشکلات اقتصادی و سوء تدبیرها در افزایش قیمت حامل های انرژی موجی از نگرانی ها را به وجود آورد، اما این دلیل نمی‌شود مردم به راه و خون شهدا بی توجه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امشب در یادواره شهدای مدافع حرم تبریز اظهار داشت: مردم استان آذربایجان شرقی ۱۰هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شهادت را هنر مردان خدا برای دفاع و حفاظت از دین خدا دانست و گفت: حضور عاشقانه جوانان و نوجوانانی که با دستکاری شناسنامه های خود به جبهه اعزام شدند؛ برترین راه کمک به دین خداست.

وی با بیان این‌که رزمندگان اسلام آگاهانه راه شهادت را انتخاب کردند و جاودانه شدند، خاطرنشان کرد: این خون های پاک به هیچ وجه پایمال نخواهد شد، هر چند برخی دست های کثیف در داخل و خارج تلاش می‌کنند، این خون ها را پایمال کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان به بهانه های مختلف در کشور گفت: مشکلات اقتصادی و سوء تدبیرها در افزایش قیمت حامل های انرژی موجی از نگرانی ها را به وجود آورد، اما این دلیل نمی‌شود مردم به راه و خون شهدا بی توجه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: مردم حافظ خون، راه و آرمان شهدا هستند و برگزاری یادواره های باشکوه در سراسر کشور مؤید این موضوع است، این مردم اجازه نمی‌دهند دشمنان و برخی خودفروخته ها به اندیشه والای شهدا آسیبی بزنند.

کد خبر 867094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha