مدیران شهری نباید وارد بازی های انتخاباتی شوند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: مدیران شهری نباید وارد بازی های انتخاباتی شده و از افراد و احزاب خاصی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در دیدار مدیران شهرداری تبریز با بیان این‌که خدمت بی‌منت نه در شعار بلکه باید در عمل محقق شود، اظهار داشت: وحدت باید محور فعالیت‌های مدیریت شهری تبریز باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همدلی شهرداری با شورای شهر تبریز و همراهی متقابل با تمام نهادها و دستگاه‌های مرتبط، یکی از ضروری ترین اصول برای توسعه و آبادانی شهر است.

آل هاشم با بیان این‌که خدمت به خلق از توصیه های اکید دین مبین اسلام است، خاطرنشان کرد: تمام خدمات مهمی که از سوی مجموعه مدیریت شهری تبریز انجام می شود، باید با نیت الهی همراه باشد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: اگر از جانب مردم گزارش هایی درباره کاستی ها به مدیران می رسد، فارغ از کم و کیف گزارش، مدیران باید به خاطر جلب رضایت خداوند متعال پیگیر موضوع شوند تا خداوند نیز آنان را در انجام مسوولیت هایشان یاری کند.

وی به یاد داشتن خداوند در تمام لحظه ها را عاملی برای برخورد مناسب با مردم عنوان کرد و گفت: برخورد درست کارمندان و مدیران با ارباب رجوع، می تواند در جلب رضایت عمومی و ارتقاء اعتماد مردمی موثر باشد.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین اظهار کرد: هرچند باید همه ما برای برگزاری هرچه بهتر اصل انتخابات و انتخاب افراد اصلح تلاش کنیم، اما نباید وارد بازی های انتخاباتی شده و از افراد و احزاب خاصی حمایت شود.

کد خبر 867738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha