تبیین مکتب انقلاب از شعارزدگی خارج شود

حجت الاسلام شعبانی گفت: جامعه جوان امروز تشنه شنیدن حرف تازه هستند و اگر احساس کند که از پوسته و شعارزدگی رد شده است؛ قطعا مثمرثمر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت‌الاسلام «حسن شعبانی» امروز(۲۱ آذر) در همایش تبیین معارف انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: وی گفت: این همایش فرصتی خوب، بجا و هوشمندانه برای بازخوانی مکتب انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: این همایش نشان می دهد که جامعه جوان امروز تشنه شنیدن حرف تازه هستند و اگر احساس کند که از پوسته و شعارزدگی رد شده است؛ قطعا مثمرثمر خواهد بود. 

وی با بیان اینکه برخی اوقات وقتی حرف از سوال می‌شود اذهان به سمت گره‌ها و مشکلات می‌رود، گفت: اگر بخواهیم از منش امامین انقلاب بهره ببریم، به پیشرفت می‌رسیم. 

حجت الاسلام شعبانی با تأکید بر این‌که آسیب‌شناسی این است که ایجابی فکر کرد. افزود: باید ایجابی فکر کرد و دید که نظیری برای انقلاب نیست و هر جا ورود کرده با پیشرفت روبه رو شده است. 

وی ادامه داد: وقتی رهبر انقلاب از تمدن اسلامی حرف می‌زنند یعنی نقشه راه آن را تعیین کرده‌اند، بیانیه گام دوم انقلاب مصداقی برای بازخوانی مکتب انقلاب و ارایه راه برای آینده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: رهبری به قدری مسائل را با اهمیت می‌بینند که فرقی ندارد چه کسی بر مسند کار است و مهم عملکرد و تاثیرات مثبت در آن بخش است.

 

کد خبر 867092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha