حوادث اخیر کشور فتنه‌ای آمریکایی - سعودی بود

حجت الاسلام ادیانی گفت: ناآرامی های اخیر در کشور، فتنه آمریکایی - سعودی با چراغ سبز نفوذی های داخلی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار داشت: ناآرامی های اخیر در کشور، فتنه آمریکایی - سعودی با چراغ سبز نفوذی های داخلی بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: فتنه‌گران با راه اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشتند که با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری دیگر دستگاه های امنیتی، نظامی، بسیج و سپاه و به پشتوانه فرمانده کل قوا و مردم بصیر در کمتر از 72 ساعت این غائله خاموش و نقشه دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی با اشاره به آیات 111 و 112 سوره توبه، گفت: کارکنان نیروی انتظامی به مصداق این آیات شریف همان مجاهدان فی سبیل الله هستند چراکه در خدمت به مردم و تامین امنیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خدمتگزاری می کنند.

حجت الاسلام ادیانی، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت سوخت بهانه بود، زیرا برابر پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی، این توطئه طراحی شده بود؛ اما اجرای سهمیه بندی سوخت زمان آن را جلوتر انداخت.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری و آمادگی کارکنان ناجا، گفت: با نگاهی تحلیلی به فتنه های اخیر در سال های 78 - 77 و نیز سال های 96 و 98 مشخص می شود که فتنه ها هر 10 سال تکرار نمی شوند بلکه در آستانه انتخابات نیز ممکن است دشمن به فکر توطئه و فتنه دیگری باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، تصریح کرد: در انتخابات مجلس 2 راهبرد اصلی در ناجا داریم، حضور حداکثری و پرشور خانواده ناجا پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح و نیز تامین امنیت انتخابات که امیدواریم در این راه موفق باشیم.

حجت الاسلام ادیانی بل تأکید بر این‌که بدون همراهی و وحدت رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی میسر نخواهد شد، افزود: روحانیان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به عنوان نمایندگان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و وظیفه آنها تحقق دستورات و فرامین معظم له در نیروهای مسلح است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات ارزشمند حجت الاسلام غلامی تقدیر و حجت الاسلام «محبی» به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی معرفی شد. 

 

کد خبر 868826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha