قسمت دوم مجموعه نمایشی خانگی طنز مانگ و ئه‌ستیره توزیع شد

قسمت جدید مجموعه نمایشی طنز مانگ و ئه‌ستیره وارد شبکه نمایش خانگی شد و به عنوان نخستین فیلم کُردی هم در سایت معتبر فیلم و سریال ایران (فیلیمو) قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، نخستین مجموعه نمایشی طنز مانگ و ئه ستیره (ماه و ستاره) از کردستان به کارگردانی و تهیه کنندگی فریاد مجید آبادی از اوایل اسفند سال گذشته در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

دومین قسمت این مجموعه هم به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است و مخاطبان  علاوه بر خرید دی‌وی‌دی آن از فروشگاه‌های موجود در استان‌های کردنشین کشور می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت فیلیمو آن را تهیه کنند.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مانگ و ئه‌ستیره در نشستی با خبرنگاران استان اظهار داشت: وعده داده بودیم که بخشی از درآمد حاصل از فروش قسمت نخست این مجموعه را به انجمن حمایت از بیماران ام اس و خرید مانتو و شلوار برای دانش آموزان بی‌بضاعت اهدا کنیم.

فریاد مجیدآبادی افزود: استقبال و خریداری از نسخه دیجیتال قسمت نخست این مجموعه توانستیم به وعده‌هایمان عمل کنیم.

وی اضافه کرد: عوامل این مجموعه تصمیم گرفتند بخشی از درآمد حاصل از فروش قسمت دوم این مجموعه را به کودکان نیازمند اهدا کنند.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مانگ و ئه‌ستیره یادآور شد: قسمت جدید این مجموعه به عنوان نخستین فیلم کُردی در سایت معتبر فیلیمو قرار داده شده تا علاقمندانی که به نسخه دی‌وی‌دی آن دسترسی ندارند به صورت اینترنتی و از طریق این سایت اقدام به تهیه و مشاهده آن کنند.

مجیدآبادی گفت: یوسف اسدی، عابدین رضایی، ابراهیم مرادی، رضا پشابادی، مسعود بیگلری و خوانندگان مطرح کُرد سیوان گاگلی و کارزان فاروق از سلی مانیه اقلیم کردستان عراق در قمست جدید این مجموعه حضور دارند.

 

کد خبر 872206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha