فراخوان چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی«تلخند» منتشر شد

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی«تلخند» با هدف ترویج شعر طنز و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی «تلخند» با انتشار فراخوان، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری حوزه هنری زنجان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، فعالیت خود را آغاز کرد.

 

جشنواره ملی طنز تلخند، با هدف ترویج شعر طنز و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان در دو بخش شعر و نثر با موضوعات زندگی دانشجویی، طنز اجتماعی و طنز سیاسی است که با حضور اساتید و چهره‌های طنز نویس کشور؛ ناصر فیض، سعید بیابانکی و دکتر اسماعیل امینی، به عنوان هیأت داوران، داوری آثار این جشنواره را بر عهده خواهند داشت.

 

طبق این فراخوان، جشنواره در موضوعات دانشجو و رویدادهای زندگی دانشجویی (خوابگاه- سلف‌غذاخوری- استاد- امتحانات- فضای دانشگاه- ازدواج-شهریه و ...)،  طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی (ترامپ، نتانیاهو، داعش و...) و طنز اجتماعی(طلاق، اعتیاد،اختلاس و ..) برگزار می شود.

 

داوری آثار با حضور اساتید و چهره های طنز نویس کشوری آقایان ناصر فیض، سعید بیابانکی و دکتر اسماعیل امینی انجام می شود.

 

علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس   patoghetanz@gmail.comیا ادمین کانال جشنواره به نشانی @patoghejahadiارسال کنند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ اسفند امسال، اعلام نتایج نهایی اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ و زمان برگزاری اختتامیه اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اعلام شده است.

 

نشانی دبیرخانه جشنواره: زنجان، جنب میدان شورا، مجتمع جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، دبیرخانه جشنواره سراسری پاتوق دانشجویی طنز تلخند – تلفن۰۲۴۳۳۰۳۵۳۰۱- ۰۲۴۳۳۰۵۲۲۳۶

 

کد خبر 873487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha