آغاز فعالیت دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه ها در راستای رفع مشکلات

سلیمان پور گفت: دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه ها به منظور برقراری ارتباط مستمر و پیگیری مشکلات دایر شده است و امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بیژن سلیمان پور» امروز (شنبه 14 دی) در کارگروه بهداشت و درمان که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی گفت: ایشان انسانی شجاع و دارای ایمان بسیار بودند که به عنوان یک رزمنده بی باک و شجاع و در عین حال مهربان و رئوف فعالیت داشتند.
 

معاون استاندار قم گفت: ایشان به جایگاهی رسید که وجهه الله بود و این جایگاه به دلیل این بود که از خود گذشت و برای خدمت به مردم تلاش کرد و به همین دلیل نیز محبوب قلب ها شد.


وی گفت: شهادت ایشان نیز در این برهه حساس جامعه موجب اهتمام و همدلی هر چه بیشتر مردم شد و اگر چه دشمن می گوید که شهید سلیمانی را حذف کرده است، اما خون این شهید والا مقام در رگ های میلیون ها جوان ایرانی به جوشش در آمد که بزرگترین نعمت برای نظام و انقلاب است.


سلیمان پور در ادامه به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: این دانشگاه به عنوان دستگاهی است که خدمات گسترده ای در سطح استان انجام می دهد و امروزه دانشگاه در ریل هم افزایی برای خدمات گسترده قرار گرفته است.


معاون استاندار قم با بیان اینکه نگاه ما به دانشگاه علوم پزشکی متفاوت است گفت: دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه ها به منظور برقراری ارتباط مستمر و پیگیری مشکلات دایر شده است و امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در راستای رفع مشکلات گام برداریم.
 

وی تاکید کرد: از سلامت و درمان نمی توان عبور کرد و باید پروژه ها در این حوزه اولویت بندی شده و به گونه ای رفتار شود تا بتوانیم شاهد افتتاح پروژه ها باشیم.
 

سلیمان پور گفت: کارگروه ها ویژه برای رفع مشکلات بیمارستان امیرالمومنین(ع) تشکیل شود تا بتوانیم از طریق آن در راستای بهبود وضعیت کاری بکوشیم.

کد خبر 876408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha