شهید قاسم سلیمانی دشمن‌شناسی عملیاتی داشت

سردار نوعی اقدم با بیان این‌که شهید سلیمانی در تجزیه و تحلیل جنگی، توانایی بالایی داشت، گفت: شهید قاسم سلیمانی دشمن‌شناسی عملیاتی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «رحیم نوعی اقدم» امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: بنده مدت ۶ سال در جبهه مقاومت و در شرایط بسیارسخت همراه سردار بودم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه در دورانی که افتخار همراهی با سردار سلیمانی داشتم، جز تواضع، فروتنی و اخلاق مداری چیزی از آن شهید بزرگوار ندیدم، خاطرنشان کرد: حاج قاسم در ادب، گذشت و ایثار؛ سرباز ولایت بود.

وی با اشاره به تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش در شهرهای مختلف ایران و عراق تصریح کرد: این سیل خروشان ملت نشان می دهد؛ سردار سلیمانی به دور از هر جناحی محبوب دلها بود.

سردار نوعی اقدم با بیان این‌که سیل خروشان ملت در تشییع پیکر شهید سلیمانی تنها در دوران رحلت امام خمینی(ره) دیده شده بود، گفت: سردار سلیمانی تنها برای رضای خدا کار کرد و افتخارش مدافع حرمین شریفین بوده است.

همرزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: در مدتی که در جبهه مقاومت در کنار سردار در سوریه و عراق بودم، پیش‌بینی‌های نظامی سردار سلیمانی درست از آب درمی‌آمد و به نوعی  آن فرمانده دلاور؛ دشمن‌شناسی عملیاتی داشت.

وی با بیان این‌که شهید سلیمانی در تجزیه و تحلیل جنگی، توانایی بالایی داشت، گفت: شخصیت منحصر به فرد آن فرمانده دلاور در مبارزه با داعش در سوریه و عراق او را محبوب قلوب کرد.

 

کد خبر 878512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha