فاتحه اسرائیل خوانده شده است

حجت‌الاسلام برگی با بیان این‌که دشمنان نیز بر قدرت بازدارندگی و توان موشکی ایران اذعان دارند، گفت: عراق، لبنان و حشدالشعبی هنوز کار زیادی با آمریکا دارند. فاتحه اسرائیل خوانده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «رسول برگی» عصر امروز در اجتماع بزرگ مردم تبریز که با هدف حمایت از انتقام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان ساعت برگزار شد، اظهار داشت: هم وجود سردار سلیمانی و هم شهادتش اثرگذار بوده و برکات بسیاری برای انقلاب اسلامی داشته است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانند، در خوابشان هم نمی‌دیدند که روزی، بارها و بارها به "عین‌الاسد" موشک پرتاب شود.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان نیز بر قدرت بازدارندگی و توان موشکی ایران اذعان دارند، افزود: کسانی که تا دیروز می‌گفتند؛ موشک به چه درد ما نمی‌خورد، کارایی این توان دفاعی را امروز ببینند.

حجت الاسلام برگی تصریح کرد: عراق، لبنان و حشدالشعبی هنوز کار زیادی با آمریکا دارند. فاتحه اسرائیل خوانده شده است، نتانیاهو، این ببر کاغذی از ترس به وزرایش گفته است که حرفی نزنید و ما را در خطر قرار ندهید.

وی با بیان این‌که اگر قرار باشد آمریکا غلط بیشتری بکند، مملکتی به نام اسرائیل در دنیا وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: علت محبوبیت سردار سلیمانی در کشور، مردمی بودن او است. مردم عاشق سردار سلیمانی هستند.

برگی با تأکید بر این‌که تبعیت از رهبر معظم انقلاب از دیگر علل محبوبیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: مردم عاشق مسؤولی هستند که در همه حال و همه جا به فکر مردم بوده و غیر از مردم به چیز دیگری فکر نکند.

کد خبر 878537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha