امروز با شهادت سردار سلیمانی گام دوم انقلاب به نقطه عطف خود رسید

زارعی با اشاره به اینکه با تسخیر لانه جاسوسی گام اول انقلاب را برداشتیم، گفت: امروز با شهادت سردار سلیمانی هم گام دوم به نقطه عطف خود رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی اصغر زارعی شب گذشته (چهارشنبه 18 دی) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما به بررسی ابعاد پاسخ سپاه به جنایت آمریکا پرداخت و در ابتدا با اشاره به سیر تاریخی از مبارزه با آمریکا در کشورمان گفت: با تسخیر لانه جاسوسی گام اول انقلاب را برداشتیم و امروز با شهادت سردار سلیمانی هم گام دوم به نقطه عطف خود رسید و با وجود اینکه آمریکا انتظار واکنش ایران را داشت و در وضعیت هشدار کامل بود، دومین پایگاهشان که حیاتی و استراتژیک بود، منهدم شد.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا در تحلیل اقدام امریکا در انهدام پایگاه های آمریکا در عراق گقت: اقدام سپاه در شفافیت و صراحت کامل انجام شد و درست در ساعتی که سردار سلیمانی را به شهادت رساندند، اتفاق افتاد در حالی که آنها هیچ پدافند و دفاعی در برابر ایران نداشتند.

 

وی با اشاره به ناتوانی آمریکا در رصد موشک های ایران گفت: آمریکا هیچ یک از این موشک‌ها را نتوانسته رصد کند. آمریکا تنها چیزی که از خلال این اقدامات دنبال کرد، فریبکاری بوده است.

 

زارعی با اشاره به اقتدار ایران در منطقه و جهان و با بیان اینکه کشوری که ۴۰ سال تحریم بود، امروز با تکیه بر فناوری‌های بومی و دانش نظامی خودش توانست این طور پایگاه نظامی امریکا را هدف قرار دهد، گفت: با مشاهده تطبیقی تصاویر ماهواره‌ای از این پایگاه متوجه می‌شویم موشک‌ها دقیق به نقاط مدنظر اصابت کرده و عین الاسد را به ویرانه تبدیل کرده است./

 

 

کد خبر 878568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha