شهید سلیمانی در هر شرایطی آماده جهاد و شهادت بود

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان این‌که شهید قاسم سلیمانی حتی بعد از جنگ هم لباس جهاد را از تنش در نیاورد، گفت: شهید سلیمانی در هر شرایطی آماده جهاد و شهادت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سرلشکر «سیدیحیی رحیم صفوی» امروز در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلمانی که با حضور پاسداران سپاه عاشورا در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی حتی بعد از جنگ هم لباس جهاد را از تنش در نیاورد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: شهید سلیمانی از سال 76 تا روز شهادتش در میدان جهاد و یا کمک به مردم کشورمان در حوادث و در میدان نبرد در خطوط مقدم در کنار رزمندگان مردمی سوریه و عراق حضور فعال داشت.

وی با بیان این‌که برخی از رخدادها از خاصیت ماندگاری، جریان سازی و گسترش برخوردارند، خاطرنشان کرد: برخی از این رخدادها از زمانی شروع می شوند و در امتداد زمان ادامه پیدا می کنند؛ رخدادهای الهی همچون نهضت انبیاء، حماسه عاشورای حسینی و سه رخداد پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی دفاع مقدس و رخداد شهدای ما از جمله شهادت حاج قاسم و یارانش همگی در امتداد زمان است که از شاخصه‌های ماندگاری برخوردار است.

رحیم صفوی ادامه داد: یکی این رخدادها، شهیدان هستند که تاریخ منطقه و جهان را عوض خواهند کرد و تمدن نوین اسلامی را تشکیل خواهند داد و حماسه جهاد و شهادت و حماسه مقاومت سیر بیداری و مسیر نورانی را برای انسان هایی که لیاقت، استعداد و شایستگی داشته باشند؛ فراهم کرده است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد: اگر انسان ها به سنت الهی که همان غلبه حق بر باطل است ایمان داشته باشند؛ بی شک پیروز خواهند شد و انقلاب اسلامی در امتداد رسالت الهی و نهضت بقیه الله الاعظم است که پیروز میدان‌ها شده است و قدرت‌های مادی و زر و زور و تزویر با این چهره های درنده و سفاک در مقابل این قدرت الهی همانند برف ذوب خواهند شد.

همچنین سردار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی با اشاره به این‌که یادگاران جنگ تحمیلی؛ ادامه دهندگان راه شهیدان ‌هستند، گفت: امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت امثال سپهبد قاسم سلیمانی امنیت پایدار در کشور حاکم است.

 

کد خبر 878821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha