وحدت کنونی کشور نباید خدشه‌دار شود

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: شهادت این مرد الهی نیز عامل وحدت جریان‌ها و جناح‌های مختلف در کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در مسجد جمع تبریز برگزار شد، اظهار داشت: پیشتازی تبریز همواره موجب پیشگامی آذربایجان و همیشه مایه سربلندی ایران اسلامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: همانطور که همه دیدیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید سلیمانی از حضور در صحنه و به موقع مردم تبریز و راهپیمایی باشکوه و بابصیرت تبریزی ها تمجید کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: شهادت این مرد الهی نیز عامل وحدت جریان‌ها و جناح‌های مختلف در کشور شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر حفظ وحدت حاکم بر کشور خاطرنشان کرد: باید با اطاعت محض از مقام عظمای ولایت اهداف شوم دشمن در منطقه از بین ببریم.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که مردم آذربایجان با تکرار شعار همیشگی شان به مقام عظمای ولایت عرض می‌کنند؛ فدای اشک رهبرم و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، گفت: آماده هرگونه جانفشانی در اسلام، انقلاب و ولایت هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تبریک به فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به تروریست های آمریکایی در منطقه تصریح کرد: سیلی سپاه باعث شد دشمن متوجه شود؛ ما می‌توانم.

وی افزود: انتقام اصلی از ارتش تروریست آمریکا؛ حذف حضور آمریکا از منطقه است، به عبارتی انتقام اصلی خون سردار سلیمانی برچیده شدن حضور فساد برانگیز آمریکا از منطقه خاورمیانه می باشد.

کد خبر 878812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha